دانلود رایگان کتاب بازاریابی صنعتی عبدالوند

دانلود رایگان کتاب بازاریابی صنعتی عبدالوند

دانلود رایگان کتاب بازاریابی صنعتی عبدالوند

دانلود رایگان کتاب بازاریابی صنعتی عبدالوند

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود کتاب بازاریابی صنعتی سید جوادین - اسفیدانی + خلاصه جزوه


برای مشاهده جزوه کلیک کنید




بازاریابی صنعتی | محمدرحیم اسفیدانیhttps:wwwesfidanicomبازاریابی صنعتی im بازاریابی صنعتی این کتاب با همکاری استاد ارجمند دکتر  سیدجوادین به رشته تحریر درآمده و توسط نگاه دانش به چاپ رسیده است رفتار  خریداران سازمانی، بخشبندی بازارهای صنعتی، قیمتگذاری در بازارهای صنعتی و غیره  از جمله مباحث مطرح شده در این کتاب است: این کتاب در سال ۱۳۸۷ به چاپ رسید در سال  ۱۳۹۳ با
بازاریابی صنعتی دکتر سید جوادین و اسفیدانی | دوتاک |بازاریابی www2taakirاین کتاب توسط دو تن از اساتید حوزه بازاریابی صنعتی، آقای دکتر سید جوادین و  دکتر اسفیدانی تالیف شده است و توسط انتشارات نگاه دانش برای اولین بار در سال  1387 به چاپ رسیده است رفتار خریداران سازمانی، بخشبندی بازارهای صنعتی،  قیمتگذاری در بازارهای صنعتی و غیره از جمله مباحث مطرح شده در این کتاب است در  حال حاضر


بازاریابی صنعتی اثر جوادین - خرید کتاب فدک بوکhttps:wwwfadakbookirproductکتاب بازاریابی صنعتی اثر سیدرضا سید جوادین انتشارات نگاه دانش
آدینه بوک: بازاریابی صنعتی ~سیدرضا سیدجوادین - نشر زمزمه نورhttps:wwwadinehbookcomgpproduct6009063536بازاریابی صنعتی ~سیدرضا سیدجوادین - نشر زمزمه نور - بزرگترین فروشگاه  اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب


بازاریابی صنعتی - انتشارات نگاه دانشwwwnegahedaneshcomproduct_infophp?products_id=123بازگشت به قفسه کتابها نگاهی به داخل کتاب بازاریابی صنعتی نوشته شده توسط  سید رضا سید جوادین و محمد رحیم اسفیدانی قیمت: 250000 ریال موجود است  بازاریابی صنعتی آخرین بازدیدها; از این مؤلف; با این کتاب خریداری شده; پیشنهادات ; نظرات; جزئیات مولف: سید رضا سید جوادین و محمد رحیم اسفیدانی تاریخ انتشار:۹۶ ۰۷۲۹
خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی سید جوادین واسفیدانیhrkhorasaniblogfacompost1491414 دسامبر 2016  حمیدرضاخراسانی ومؤسسه سیب چهارمsib4 - خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی سید  جوادین واسفیدانی -

نمایشگاه مجازی
مطرح ترین ابزارهای برگزاری یک نمایشگاه مجازی :.1زبان برنامه نویسی واقعیت مجازی.2پویانمایی سه
بعدی.3دوربین های پانوراما و عکس های دیجیتالی.4ماکت تعاملی.5کاتالوگ اینترنتی.6مدل سازی یارانه ای
روابط عمومی
ابزارهای مورد استفاده در روابط عمومی:.1گزارش های رسانه ای.2اسپانسر.3تبلیغات کلامی.4تبلیغات بنگاهی.5لابی
معیارهای ارزیابی اثربخشی روابط عمومی:.1اعتماد.2تقابل کنترل.3تعهد.4رضایت
مرکز تماس
شاخص هایی که جهت ارزیابی عملکرد مراکز تماس مورد استفاده قرار می گیرد:.1عامل خدمات تلفنی.2سرعت
متوسط پاسخ.3نرخ عدم پاسخ.4زمان رهاسازی.5احتمال اشغال بودن خطوط.6شاخص استفاده از اپراتورها
بازدیدکنندگان از نمایشگاه
مخاطبین هدف
کسانی که به غرفه جذب شده اند
کسانی که با فروشنده صحبت کرده اند
کسانی که خرید کرده اند
فعالیت های
ترفیعی(غیرشخصی) قبل و
حین برگزاری نمایشگاه ها
فعالیت های ترفیعی(شخصی)فصل یازدهم:تجارت الکترونیکی در بازارهای صنعتی
تجارت الکترونیکی و امیخته های بازاریابی
امیخته های بازاریابی چارچوب خوبی برای تحلیل کاربرد تجارت الکترونیکی در بازاریابی ارائه می کند.تجارت
الکترونیکی فرصت های زیادی برای بازاریابان ایجاد می کند که این فرصت ها و تاثیرات را می توان به تفکیک هر یک
از امیخته های بازاریابی تشریح کرد:
محصول
کاربرد تجارت الکترونیکی در امیخته محصول به شرح زیر است:.1تنوع بخشیدن به محصول اصلی.2تغییر در محصول
افزوده.3انجام تحقیقات بازار.4تسریع در پذیرش محصولات جدید
قیمت گذاری
کاربرد تجارت الکترونیکی در امیخته قیمت گذاری به شرح زیر است:.1افزایش شفافیت در قیمت.2فشار برای کاهش
قیمت.3روش های جدید قیمت گذاری.4ساختار و سیاست های قیمت گذاری
کانال های توزیع
واسطه های الکترونیکی به  5گروه تقسیم می شوند:.1واسطه های متعلق به فروشنده.2واسطه های فروشنده
گرا.3فروشندگان خنثی.4واسطه های خریدارگرا.5واسطه های تحت کنترل خریدار
ترفیع
شرکت ها در مورد نحوه استفاده از اینترنت در امیخته ترفیع رویکردهای مختلفی رادنبال می کنند:
.1برخی شرکت ها به دنبال پیدا کردن روش های جدیدی هستند تا از ان ها در امیخته ارتباطی خود استفاده کنند.
.2برخی نیز میخواهند بدانند که چگونه می تواند از اینترنت در مراحل مختلف فرایند تصمیم گیری خرید مشتریان
خود استفاده کنند.
.3گروهی از شرکت ها نیز اینترنت را ابزاری می دانند که می توانند از ان در مراحل مختلف مدیریت رابطه با مشتریان
از شناسایی مشتریان احتمال تا جذب و نگاهداشت ان ها استفاده کنند.
انواع بازارهای الکترونیکی در بازارهای صنعتی.1بازارهای صنعتی:شرکت هایی که در این بازارها کار می کنند وابستگی زیادی به مواد اولیه دارند و کالاهای ملموس
تولید می کنند.
.2بازار واسطه ها:سازمان های فعال در این بازارها کالاها و خدمات را به منظور فروش مجدد می خرند.
.3بازارهای دولتی:دولت ها نیز برای انجام وظایف خود،کالا و خدمات موردنیازشان را می خرند.
.4نگاه مشتری:شرکت ها با استفاده از این فناوری ها به دنبال ارتباط با مشتریان یا انجام مبادله با مشتریان هستند.
.5نگاه عرضه کننده:در این نگاه نیز شرکت به دنبال اهداف مبادله یا اهداف مدیریتی است.
مدل های تجارت الکترونیکی در بازارهای صنعتی
.1ایجاد رابطه بین عرضه کننده و خریدار.2بازار عرضه کننده.3بازار خریدار.4واسطه های صنعتی(عمودی،افقی)
طبقه بندی بازارهای صنعتی از ابعاد مختلف
.1مالکیت(مستقل،ائتلاف بخشی،بازارهای خصوصی).2باز بودن(بازارهای الکترونیکی عمومی،کنسرسیومی،بازارهای
خصوصی).3کالا و خدمات(محصولات).4کارکرد(از جمله کارکردها رهگیری وضعیت سفارش محصول،جستجوی
محصول،درخواست پیشنهاد قیمت،مدیریت حمل و نقل،یکپارچه سازی با سایر مبادلات،برنامه ریزی مبتنی بر
همکاری)
فصل دوازدهم:اخلاق در بازارهای صنعتی
نگرش اسلام به اخلاق کسب وکار
فلسفه اخلاق اسلامی متاثر از سه اصل اسیب های اخلاقی کسب و کار،یکپارچگی اخلاقی و فراکارکردگرایی
است.یکپارچگی اخلاقی بر پیوستگی حوزه های اخلاق فردی و اجتماعی تاکید دارد.فرا کارکردگرایی نیز با گذر از
کارکرد مثبت اخلاق در موفقیت تجاری،بر جنبه های متعالی اخلاق کسب وکار اشاره دارد.
اخلاق اسلامی در کسب وکار
در اسلام توصیه های زیادی در مورد کسب وکار ارائه شده است که احصا تمام این توصیه ها در یک بحث مختصر
امکان پذیر نیست.با این حال برخی از این شاخص ها به صورت مختصر معرفی می شوند:.1شناخت.2قانونمندی و نظم.3راستگویی.4وفای به عهد.5انصاف.6غش.7تبانی.8خیارات
نظریه دست های نامرئی
براساس این نظریه بازار به منزله عرصه ای برای رای گیری عمل می کند و مشتریان با خرید نیازمندی های خود در
مورد ادامه حیات سازمان های مختلف تصمیم گیری می کنند.ولی این توجیه باعث بی نیازی کسب و کار به اخلاق
نمی شود زیرا ارای مشتریان در بازار بسیار غیرشفاف است و بسیاری از شرکت ها می توانند با زیرپا گذاشتن معیارهای
اخلاقی به حیات خود ادامه دهند.
برخی چالش های اخلاقی در قیمت گذاری
.1انتخاب قیمت عادلانه.2تغییر در کیفیت محصول بدون تغییر در قیمت.3تبعیض قیمت.4تثبیت قیمت.5استفاده از
قیمت رقبا برای شرکت در مناقصه.6معامله متقابل.7اخلاق فروشندگان(رشوه ،هدیه،سرگرمی،کار قاچاقی،تغییر
شغل،محاسبه هزینه ها،انباشت فروش).8اخلاق در تبلیغات(تبلیغات مبهم،مخفی کردن حقایق،اغراق،تبلیغات مقایسه
ای،استفاده از جنسیت)
اخلاق و مدیریت محصول
کیفیت و ایمنی دو موضوع کلیدی در مدیریت محصول است که گاهی دچار چالش های اخلاقی می شوند
دانلود کتاب بازاریابی صنعتی نوشته دکتری سیدرضا سیدجوادین  پازماpazemacom10 ژوئن 2017  خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی نوشته ی دکتر سیدرضا سیدجوادین و دکتر محمد  رحیم اسفیدانی است که در تعداد ۶۹ صفحه در قالب پی دی اف اماده شده است
کتاب بازاریابی صنعتی نگاه دانش نوشته سید رضا سید جوادین و محمد shop3gaamcomکتاب بازاریابی صنعتی نگاه دانش نوشته سید رضا سید جوادین و محمد رحیم  اسفیدانی


Images for کتاب بازاریابی صنعتی سید جوادینImagesسید رضا سید جوادین is the author of بازاریابی صنعتی (300 avg rating, 1 rating,  0 reviews)
بازاریابی صنعتی - بانک کتاب رایاhttps:rayabooknetbookid2834کتاب بازاریابی صنعتی به نویسندگی سید رضا سید جوادین و محمد رحیم اسفیدانی  توسط انتشارات نگاه دانش منتشر شده است این کتاب را از بانک کتاب رایا تهیه  نماییدبانک کتاب رایا عرضه کننده ی تمامی کتاب های درسی،کمک درسی،دانشگاهی و  عمومی می باشد


پاورپوینت فصل نه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر سیدجوادین و دکتر zipsellfileirprod-1730432-دانلود پاورپوینت فصل دو کتاب بازاریابی صنعتی دکتر سیدجوادین و دکتر  اسفیدانی پاورپوینت مطالب مربوط به چاپ قدیم و جدید به صورت جداگانه قرار د
سید رضا سید جوادین (Author of بازاریابی صنعتی) - GoodreadsAuthorپاورپوینت فصل نه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر سیدجوادین و دکتر اسفیدانی


دانلود پاورپوینت فصل 8 کتاب بازاریابی صنعتی دکتر سید جوادین و bazariranwichmihanblogcompost107921دانلود و دریافت فایل بازاریابی صنعتی, سید جوادین, اسفیدانی
فایلهای اداری و دانشگاهی پاورپوینت فصل دو کتاب بازاریابی صنعتی zipsellfileirprod-1730405-21 ا کتبر 2017  دانلود پاورپوینت فصل 8 کتاب بازاریابی صنعتی دکتر سید جوادین و دکتر  اسفیدانی


پاورپوینت فصل اول کتاب بازاریابی صنعتی(چاپ قدیم و جدید) دکتر omidbf5irprodf-1732747آپارات - پاورپوینت کتاب رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین دکتر  محمدرحیم اسفیدانی
پاورپوینت فصل نه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر سیدجوادین و دکتر lran_15306bf5irprodf-1732777دانلود و دریافت فایل بازاریابی صنعتی, سید جوادین, اسفیدانی


رزومه - سیدرضا سیدجوادینhttps:rtis2utacircvrjavadinفایل مورد نظر در مورد بازاریابی صنعتی, سید جوادین, اسفیدانی
پاورپوینت کتاب رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین دکتر https:wwwaparatcomکتابهای تالیفی سیدجوادین ، سیدرضا "مبانی و کاربردهای مدیریت منابع انسانی" :  نگاه دانش، 1381 سیدجوادین ، سیدرضا "تئوری های مدیریت" : سنجش، 1382  " بازاریابی صنعتی" : زمزمه نور، 1388 سیدجوادین ، سیدرضا و سیدمحمدرضا ناصرزاده   "مجموعه سوالات طبقه بندی شده تئوریهای مدیریت (ویژه کلیه گرایش های مدیریت)


کتاب: بازاریابی صنعتی - جویشگر علمی فارسی (علم نت)https:elmnetirArticle31312991-71271بازاریابی صنعتی وضعیت موجودی موجود 0 رای برند نگاه دانش قیمت: 250,000 ریال  اضافه به سبد خرید | توضیحات; مشخصات فنی; نظرات کاربران بازاریابی صنعتی  کتاب بازاریابی صنعتی به نویسندگی سید رضا سید جوادین و محمد رحیم اسفیدانی  توسط انتشارات نگاه دانش منتشر شده است
دانلود پاورپوینت فصل پنج کتاب بازاریابی صنعتی (چاپ قدیم و جدید lllde4irprodd-1733632نویسنده: نورمنآرتور هارت ، مترجمان: محمدابراهیم گوهریان ، محمد کرمانی ، موسسه  انتشارات امیرکبیر - 1381 کلیدواژه: بازاریابی صنعتی ، بازاریابی - مدیریت ·  خرید از ketabir دریافت فایل ارجاع BibTeX · EndNote مقالات مشابه کتاب:  بازاریابی صنعتی نویسندگان: سیدرضا سیدجوادین ، محمدرحیم اسفیدانی ، زمزمه نور, نگاه دانش - 1393


پاورپوینت فصل شش کتاب بازاریابی صنعتی (چاپ قدیم و جدید amp98ircompute24516html8با سلام خدمت شما دست عزیز فایل بازاریابی صنعتی, سید جوادین, اسفیدانی
بازاریابی صنعتی - خرید کتاب | بانک کتاب یکتامهرhttps:yektabookcomproduct204928 فوریه 2018  پاورپوینت فصل شش کتاب بازاریابی صنعتی (چاپ قدیم و جدید) دکتر سیدجوادین و  دکتر اسفیدانی: Get DOCX articles with subject پاورپوینت فصل شش کتاب  بازاریابی صنعتی (چاپ قدیم و جدید) دکتر سیدجوادین و دکتر اسفیدانی from this  site Why do you want to buy پاورپوینت فصل شش کتاب بازاریابی


پاورپوینت فصل هشت کتاب بازاریابی صنعتی دکتر سیدجوادین و vatangf1irprodf-1730800کتاب بازاریابی صنعتیاثر محمدرحیم اسفیدانی، سیدرضا سیدجوادین، امید محمودیان  بوده و چاپ 4 آن در سال 1395 توسط انتشارات زمزمه نور، نگاه دانش منتشر شده است موضوعات کتاب شامل Marketing to specific kinds of buyers، بازاریابی، بازاریابی  صنعتی، تکنولوژی، مدیریت، مدیریت و خدمات اداری میباشد
پاورپوینت فصل هفت کتاب بازاریابی صنعتی(چاپ قدیم و جدید rt4irprodf-1730951فایل قابل دانلود در مورد بازاریابی صنعتی, سید جوادین, اسفیدانی


بازاریابی صنعتی, سید جوادین, نگاه دانش - یونیک کتابwwwuniketabcomبه وب سایت خود خوش آمدید بازاریابی صنعتی, سید جوادین, اسفیدانی
کتاب بازاریابی صنعتی [چ4] -شبکه جامع کتاب گیسومhttps:wwwgisoomcombook11263808خرید اینترنتی کتاب بازاریابی صنعتی, سید جوادین, نگاه دانش, خرید کتاب, ارسال  رایگان کتاب, بانک کتاب کمک درسی, بانک کتاب دانشگاهی, یونیک کتاب


پاورپوینت فصل هشت کتاب بازاریابی صنعتی دکتر سیدجوادین و skynetvc9irprodf-1731283پاورپوینت فصل دو کتاب بازاریابی صنعتی دکتر سیدجوادین و دکتر اسفیدانی  توسط: بهداد در علوم انسانی مهر ۲۹, ۱۳۹۶ ۰ 8 نمایش پاورپوینت فصل دو کتاب  بازاریابی صنعتی دکتر سیدجوادین و دکتر اسفیدانی دانلود پاورپوینت فصل دوم  کتاب بازاریابی صنعتی دکتر سیدجوادین و دکتر اسفیدانی پاورپوینت مطالب  مربوط به چاپ
پاورپوینت فصل نه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر سیدجوادین و دکتر 31600vc9irprodf-1731284به وب سایت خود خوش آمدید بازاریابی صنعتی, سید جوادین, اسفیدانی



  • danasha danasha